Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

 

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych na www.endoftheday.pl  produktów w ciągu 15 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:

Prosimy o przesłanie informacji o odstąpieniu od umowy na adres KONTAKT@ENDOFTHEDAY.PL

Zwracaną do nas rzecz, a także fakturę, którą otrzymałeś od nas w przesyłce oraz wypełniony formularz zwrotu (link w zakładce REGULAMINY) wyślij do nas niezwłocznie na adres: ul. Ludwinowska 11/90, 30-331 Kraków, jednak nie później niż w terminie 15 dni od dnia otrzymania towaru.  Innymi słowy zwrot zostanie zrealizowany, jeśli data nadania paczki przez Klienta do naszej siedziby nie przekroczy 15 dni od momentu wejścia w posiadanie towaru.

  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  • Przesyłkę należy nadać kurierem lub ewentualnie Pocztą Polską za potwierdzeniem odbioru, za niezarejestrowaną przesyłkę sklep END OF THE DAY nie odpowiada.
  • Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych do nas z opłatą za pobraniem lub paczkomatami.
  • Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu, na konto podane w formularzu zwrotu.
  • Zwroty odesłane po terminie będą odsyłane na koszt Konsumenta.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, tak więc sklep END OF THE DAY zastrzega sobie możliwość pomniejszenia wartości kwoty zwracanej Klientowi od 25% do 50 % wartości towaru jeśli zwracany towar dotrze do nas w stanie wskazującym na jego używanie wykraczające poza konieczne i uniemożliwiającym dalszą sprzedaż po pierwotnej cenie.

 

REKLAMACJE

 

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@endoftheday.pl lub drogą pocztową na adres

ul. Ludwinowska 11/90, 30-331 Kraków.

 

Reklamowany produkt należy wysłać na ww. adres, załączyć dowód zakupu oraz wydrukowany i wypełniony formularz reklamacyjny.

 

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

 

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego oraz reklamowanego towaru.

 

W związku z wadą produktu możesz prosić o:

wymianę rzeczy na wolną od wad

usunięcie wady

lub złożyć oświadczenie o:

obniżeniu ceny

odstąpieniu od umowy

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl