Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli

A) jesteś konsumentem

lub

B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od momentu otrzymania paczki.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.
  • Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Ludwinowska 11/90, 30-331 Kraków , jednak nie później niż w terminie 14 dni .Rzeczy wysłane po w.w. terminie, będą odsyłane.

 

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie zwracanego towaru.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Do odsyłanej rzeczy dołącz formularz odstąpienia od umowy z podanym numerem konta bankowego, na który dokonamy zwrotu należności.

 

 

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

- Ja ..................................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

....................................................................................................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................................................................................................

- Data zawarcia umowy oraz data odbioru 

......................................................................................................................

- Imię i nazwisko Konsumenta: ..................................................................................................................................................

- Bank i numer konta rachunku Konsumenta (w celu dokonania zwrotu)

………………………………………………………………………………………………………….

- Adres Konsumenta: .................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................

 

.............................................................................................
Podpis Konsumenta



Data ............................................

 

Adres wysyłki formularza: END OF THE DAY ul. Ludwinowska 11/90, 30-331 Kraków

 

_________________________________________________________________________

Reklamacje

Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@endoftheday.pl lub drogą pocztową na adres ul. Ludwinowska 11/90, 30-331 Kraków.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Ludwinowska 11/90, 30-331 Kraków

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl